Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητά μέλη του Συλλόγου,

Με την επιστολή μου, θα ήθελα να απευθυνθώ σε όλους τους συντοπίτες μου της Μεταμόρφωσης, να σας κάνω γνωστό ότι εργάζομαι στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ως υποδιευθύντρια γραφείου παραγωγής.
Μετά τα τελευταία γεγονότα που συμβαίνουν στην Ελληνική κοινωνία με μειώσεις των αποδοχών και την έξαρση της ανεργίας ειδικά των νέων, γεγονός που βιώνει κάθε σπίτι, αποφάσισα εγώ και το γραφείο μου, να δώσουμε μια ελπίδα, μια διέξοδο στο τρομερό πρόβλημα της ανεργίας που ουσιαστικά περιθωριοποιεί υγιείς δυνάμεις που θα μπορούσαν να παράγουν και να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τόπου.
Μπορώ να δώσω όλες τις δυνάμεις μου σε δικά σας και δικά μας παιδιά εντάσσοντάς τα στο δίκτυο πωλήσεων της ΕΘΝΙΚΗΣ δημιουργώντας προοπτική σε μια καριέρα με δυναμικό μέλλον, κάτι που είναι όνειρο όλων μας.
Μη διστάσετε να οδηγήσετε αυτούς τους νέους κοντά μου και στον όμιλο της  ΕΘΝΙΚΗΣ δίνοντάς τους μια ευκαιρία για το αύριο. Θα είμαι στη διάθεσή σας εγώ και οι συνεργάτες μου για όποια πληροφορία χρειασθείτε.
Σύντομα θα προσπαθήσω να έχω και μια τηλεφωνική επικοινωνία ως συνέχεια της επιστολής μου. Με την ευαισθησία που πρέπει να μας διακρίνει όλους, ας μην αφήσουμε να χαθεί ούτε στιγμή από αυτή την μάχη με την πλέον απαίσια εικόνα που βιώνουμε σε κάθε σπίτι.
Στα τηλέφωνα επικοινωνίας,  εγώ και οι συνεργάτες μου θα σας λύσουμε κάθε απορία με αληθινό ενδιαφέρον για τα σπουδαγμένα νιάτα που υποφέρουν άνεργα.



Τηλ. Επικοινωνίας                                                             Ευχαριστώ
210-9092095         
210-9092097
                                                                      ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΒΑΛΑΡΗ


 ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ κ. ΚΑΒΑΛΑΡΗ.

ΤΟ Δ.Σ.